تحلیل اطلاعات منجر به تعالی سازمانها و شرکتها میشود
ارتباط فردا: فرشاد مقیمی– در بیست و دومین همایش تعالی سازمانی که صبح امروز (یکشنبه) در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد، اظهار کرد: شرکتها و سازمانها با اهتمام به تحلیل اطلاعات میتوانند به تعالی سازمانی دست پیدا کنند. تعالی سازمانی دارای مجموعه ای از فاکتورها و شاخصها است که منجر به بهبود عملکرد و جایگاه شرکتها میشود.
رئیس هیأت عامل ایدرو ضمن تاکید بر اینکه مشتریمداری و دست یافتن به درک درستی از انتظارات مشتریان از مهمترین شاخصهای اصلی در رسیدن به تعالی سازمانی است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: از دیگر شاخصهای تعالی سازمانی مدیریت فرآیندها و تمرکز بر تغییر است که در رسیدن شرکتها و سازمانها به جایگاه واقعی کمک میکند.
مقیمی خاطرنشان کرد: تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها از مهمترین شاخص های تعالی سازمانی است که بدون توجه به این شاخص هیچ اتفاقی در راستای تعالی سازمانی نمیافتد؛ از این رو توجه سازمانها و بنگاههای اقتصادی به تحلیل اطلاعات به ارتقای عملکرد و رونق کسب و کار میانجامد.
اصغر مصاحب – مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی – هم در این همایش ضمن تاکید بر اهمیت تدوین استراتژیهای دقیق و اندازهگیری عملکرد سازمانها، گفت : بدون حرکت به سمت تعالی سازمانی، کشور از جامعه جهانی عقب خواهد ماند. استفاده از ابزارهای اندازهگیری عملکرد در بنگاههای اقتصادی نیز ضروری است؛ متاسفانه بسیاری از بنگاههای ما به این موضوع اهمیت چندانی نمیدهند، در حالی که نتایج آن در سطح کسبوکار و صنعت کشور کاملا مشهود است.
وی ضمن اشاره به برنامههای سازمان مدیریت صنعتی برای سال آینده، ابراز امیدواری کرد که در سال آینده بتوانیم با ارائه تحلیلهای دقیقتر، دستاوردهای جدیدی را به بنگاههای اقتصادی کشور ارائه کنیم.
گفتنی است در این دوره ۱۶۰۰ شرکت ارزیابی شده که در این رویداد از ۸۴ شرکت برتر در حوزههای مختلف تجلیل شد.
انتهای پیام